دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ های ایرانی

دانلود اهنگ جدید

دانلود اهنگ های ایرانی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امیر تتلو

امیر تتلو سفیر موزه صلح تهران شد .

اقای تتلو خواننده زیرزمینی اعلام کرد : از این پس خانواده بزرگ تتلیتی ها اضافه میشن به خانواده بزرگ صلح در ایران و جهان

ماجرای سفیر صلح شدن امیر تتلو + امیر تتلو سفیر صلح موزه تهران

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

دخول با همسر

اموزش دخول با همسر عکس + تصاویر دخول با همسر

رضائی: امیر

۱ – روش معمولی : در حدود ۸۰ درصد زوجین براساس آمار سکسولوژی کامنر به این روش عادت داشته یا از این روش استفاده می کنند. در این حالت زن به پشت خوابیده ، رانها را از هم باز و زانوها را کمی خم می کند. در این حال مرد دربین دو ران زن قرار گرفته و پس از دخول آلت روی او می خوابد در حالیکه نقطه اتکایش روی زانوانش است.
مزایا: اگر معاشقه بخوبی صورت گیرد واژن بخوبی تحریک شده و داخل واژن مرطوب شده باشد دخول آسان است و کامل . و راحت انجام می گیرد و درد چندانی در زن ایجاد نمی کند.
معایب: برای زنان حامله بخصوص از نیمه دوم بارداری مناسب نیست. و دهانه رحم که یکی از نقاط مهم تحریکی است کمتر تحریک می شود و البته کلیتوریس هم توسط آلت تحریک چندانی نمی شود مگر اینکه زن خودش یا مرد با دست اینکار را انجام دهد.
۲ – روشهایی با دخول عمیق ( که برای آبستنی هم مناسبند) و البته لذت جنسی بیشتری دارند:
الف –  طریقه متقاطع : (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند. سپس مرد در یک پهلوی زن می خوابد طوریکه بدنش با بدن زن زاویه ۶۰ درجه تشکیل دهد حال کمتر یا بیشتر . در این حالت زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای زن می اندازد سپس مرد خود را در لابلای پاهای زن جای داده و دخول می کند. در این روش امکان تحریک جنسی زن بیشتر است.
مزایا: وزن یکی بر روی دیگری نیست – نمامی اعضای تناسلی و رانها با یکدیگر تماس داشته و ارگاسم لذت بخشتر است- در هنگام دخول امکان مالش نقاط تحریکی مثل پستانها – رانها و کلیتوریس وجود دارد – دخول عمیق است و امکان حاملگی زیاد چون طول رحم کوتاه می شود.
ب – روش پاهای خمیده: در این حالت زن به پشت خوابیده و پاها را روی شکم کاملا جمع و یا روی شانه های مرد می گذارد (برای زنهای قوی بنیه) و یا دور کمر مرد حلقه می کند و مرد می تواند حین دخول دستها را پشت زانوهای زن انداخته و بطرف خودش بکشد. در این حالت دخول عمیق و برای هر دو طرف لذت بخش بوده و طول واژن کوتاه شده و دهانه رحم بخوبی تحریک شده و کلیتوریس در مسیر حرکت آلت مرد قرار گرفته و بخوبی مالش و تحریک می شود.
روش فوق یکی از بهترین راههای مقاربت ارزیابی شده و توصیه می گردد( در مراکز مشاوره) این روش برای حامله کرئن زن هم مفید است ولی در طول حاملگی جدا باید از این روش پرهیز نمود.این روش برای مردانی با آلت کوتاه نیز مناسب است.
ج – حالت نشسته: مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و عقب یا بالا و پایین بدن خود عمل مقاربت را خودش کنترل می کند . در این حالت ارگاسم زن زودتر حاصل می شود ولی احتمال آبستنی کم است چون منی بلافاصله به پایین می ریزد. این روش برای مردان خسته و یا زنانیکه دیر به حالت ارگاسم می رسند مناسب است.
د – روش زانوزدن زن :ASS HOLE METHOD در این حالت زن زانو زده و به جلو خم می شود یا سر را روی بالشی می گذارد و مرد در بین پاهای زن قرار گرفته دخول می کند. در این حالت هم  دخول عمیق و راحت است ولی برای مردها و زنهای چاق نا مناسب است. از این روش برای دخول از معقد که اکیدا توصیه نمی شود هم استفاده می گردد.
اینها روشهای اصلی – مهم و مناسب مقاربت بودند ، چند روش متفرقه هم در کتابها زکر شده که در پست بعدی به آنها اشاره خواهد شد مثل روشهایی برای زمان حاملگی و روشهای متفرقه دیگر یا دخول سطحی حال در شروع یک رابطه جنسی مراحل به ترتیب به اینصورت در می آیند که البته با سلیقه ، اعتقادات ، عادات و آموزه های جنسی هر فرد و ایجاد خلاقیت ممکن است از فردی به فرد دیگری تفاوت کند ولی اصول کلی یکی است :
الف – مراحل قبل از شروع رابطه جنسی : شامل بهداشت – آرامش فکری و روانی – تحریک ذهنی در مرد و زن – آماده کردن محل مناسب – روشهای پیشگیری از حاملگی – وقت مناسب
ب – مراحل شروع رابطه جنسی : شامل لخت شدن – غمزه رفتن و تحریک جنسی و شهوانی زوجین بدون تماس – صحبتهای عاشقانه و حنسی – مغازله – معاشقه
ج – مراحل اولیه بعد از شروع : شامل تحریک متقابل همدیگر با تماس بدنی و جنسی
د – دخول و انزال و متعاقب آن ارگاسم مردانه و زنانه : شامل انواع روشهای دخول – اهمیت تنوع در روش دخول – دخولهای مناسب برای هر وضع یا دوره و با هر هدفی – انزال و کنترل آن – هماهنگی در به ارگاسم رسیدن همزمان زن و مرد در صورت امکان – بهداشت پس از انزال و اتمام عمل جنسی
ه – مراحل پس از پایان رابطه جنسی

حال توضیح یک به یک مراحل فوق :

اموزش دخول با همسر عکس + تصاویر دخول با همسر

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

رضا شکاری

رضا شکاری کیست + بیوگرافی رضا شکاری

به گزارش لسان به نقل از خبرآنلاین؛ در میان انبوه ستارگان زیر ۱۷ سال جهان، که برخی از آن ها در تیم‌های بسیار بزرگ اروپا بازی می‌کنند، نام یک جوان کم ادعای ایرانی ( رضا شکاری ) به چشم می‌خورد.

وبسایت گاردین در بین ۵۰ نوجوان زیر ۱۷ سال که به عنوان ستارگان آینده دنیای فوتبال معرفی کرده است، به هافبک ایرانی باشگاه ذوب آهن هم پرداخته است. این پایگاه خبری انگلیسی در مورد رضا شکاری نوشته است: «او اخیرا اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی ذوب‌آهن انجام داد. از او به عنوان جانشین جواد نکونام یاد می‌شود. بازیکنی که ۶ فصل در لالیگا بازی کرده، ۱۵۰ بازی ملی دارد و در ایران یک اسطوره است. بعضی‌ها معتقدند او می‌تواند از نکونام هم بهتر شود. رضا شکاری اخیرا به تیم ملی امید ایران هم دعوت شده است، در حالی که تنها ۱۷ سال سن دارد. ایران همواره بازیکنان خوب زیادی پرورش می‌دهد، اما شرایط خوب پیش نمی‌رود. شکاری می‌تواند متفاوت باشد.»

بیوگرافی رضا شکاری، متولد ۱۹۹۸ است. بازیکنی که تازه ۱۷ ساله شده و برای تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید به میدان رفته است. در لیگ امسال ۱۰ دقیقه برای تیم گلمحمدی به میدان رفته است. او ۸ گل در رده‌های سنی تیم ملی به ثمر رسانده است. بازیکنی به طور جد شبیه به جواد نکونام، با توانایی هجومی بسیار بالاتر است.

ذوبی‌ها این بازیکن را از مقاومت تهران خریداری کرده‌اند و در حال پرورش این استعداد ناب هستند. مسئولان ذوب‌آهن گفته‌اند که در صورت پیشنهاد از باشگاه ها سطح بالای اروپا، تمام همکاری‌های لازم را برای رضا شکاری انجام می‌دهند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند رضا شکاری در کنار گلمحمدی می تواند پیشرفت خوبی داشته باشد.

رضا شکاری کیست + بیوگرافی رضا شکاری

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم و کلیپ طنز باردار بودن جناب خان

به گزارش لسان : در برنامه شب گذشته خندوانه معلوم شد که نتیجه گراویندکس جناب خان مثبت است و در واقع جناب خان مادر شده بود، البته خود او بعد از شنیدن این موضوع و تبریک رامبد به وی خوشحال شد و گفت حس خیلی خوبی دارد!

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

کانال تلگرام لسان نیوز

با سلام خددمت کاربران عزیز لسان نیوز : با توجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی مخصوصا برنامه تلگرام بر آن شدیم تا کانال پایگاه خبری لسان نیوز رو افتتاح کنیم .

کاربران عزیز برای دریافت اخرین اخبار روز میتوانند در کانال لسان نیوز عضو شوند !

برای عضویت کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

.

لینک کانال تلگرام پایگاه خبری لسان

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

اکبر عبدی

دانلود فیلم و کلیپ مسخره کردن عرب ها توسط اکبر عبدی در شبکه سه

در این فیلم که در برنامه مولاهی مهر که در شبکه سوم سیما پخش شد اکبر عبدی خاطره ای رو در مورد حج تعریف کردند که در مکه پسری از دختر اکبر عبدی خواستگاری می کند و …

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم و کلیپ گریه گوینده شبکه خبر هنگام اعلام حادثه منا

المیرا شریفی‌ مقدم مجری شبکه خبر هنگام اعلام آمار نهایی کشته‌شدگان ایرانی حادثه منا گریه کرد.


  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس صبح امروز سکته قلبی کرد و در بیمارستان آتیه تهران جان باخت. هنوز جزئیات این حادثه بسیار تلخ و باورنکردنی مشخص نیست. مرحوم نوروزی در زمان مرگ ۳۰ ساله بود.

پایگاه خبری لسان  این عارضه تلخ را به خانواده نوروزی و جامعه ورزش تسلیت عرض می‌کند و برای روح آن مرحوم آرامش ابدی از درگاه خداوند مسالت دارد.

هادی نوروزی (۲۸ تیر ۱۳۶۴ در بابل – ۹ مهر ۱۳۹۴) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را دارد. نامبرده در تاریخ ۹ نه مهر ماه ۹۴ بر اثر ایست قلبی در گذشت.

زمان و مکان مراسم تشیع جنازه هادی نوروزی کاپیتان متعصب پرسپولیس هنوز اعلام نشده است.

محمود خوردبین  گفت: خانواده مرحوم قصد دارند مراسم خاکسپاری  هادی نوروزی در زادگاهش در حوالی شهر بابل  انجام شود.

زمان تاریخ و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری هادی نوروزی

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

تاسفانه در شامگاه پنج شنبه ۹ مهر ۹۴ کاپیتان جوان ، هادی نوروزی درگذشت.

عکس مراسم تشییع هادی نوروزی متعاقبا اعلام خواهد شد!

در این پست از لسان عکس هایی از مراسم تشییع جنازه مرحوم هادی نوروزی اماده کرده ایم .

عکس ها پس از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی درج خواهد .

عکس هایی از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی + فیلم

  • نیوصدا متین
  • ۰
  • ۰

هادی نوروزی

به گزارش لسان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.
لسان : هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت ۴ بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۴ بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

علت مرگ هادی نوروزی چه بود + هادی نوروزی چرا فوت کرد

  • نیوصدا متین